امروزه، ترجمه مقاله  مخصوصا ترجمه مقالات isi از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.  بر همگان واضح است که ترجمه تخصصی امری فراتر از ترجمه تحت الفظی و برگرداندن کلمات و تبدیل ماشین وار کلمات از زبانی به زبان دیگر است؛ لازمه ی ارائه ترجمه مطلوب فراروی از قالب زبان مبدا، عوض کردن ساختار جمله در ذهن و پیدا کردن بهترین معادل ممکن در زبان مقصد است.
برای ارائه ترجمه تخصصی، نه مهارت عمومی ترجمه به تنهایی کافی است و نه دانش تخصصی؛ جهت انجام این امر مهم ترکیبی از این دو مهارت مورد نیاز است تا ترجمه ای تخصصی، با کیفیت و سطح بالا بدست آید.

معمولا تازه‌ترین نتایج علمی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و دانشجویان و محققان برای پیشبرد سطح علمی خود از ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی استفاده می‌کنند.
در طرف دیگر، برخی از اساتید و پژوهشگران ایرانی نیز ماحصل تحقیقات و پژوهش‌های خود را که به زبان مادری نگارش کرده‌اند برای ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی ارسال می‌کنند تا در مجامع بین‌المللی بدرخشند.

بر همین اساس رسالت موسسه مبتکران شیمی تشکیل تیمی قوی با مهارت ترجمه بالا و دانش تخصصی گسترده در کلیه رشته های دانشگاهی مربوط به مهندسی شیمی،  مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی بوده است تا رضایت مشتریان تامین شود.
بنابراین موسسه مبتکران شیمی محدویتی در پذیرش سفارشات ترجمه در رشته های ذک شده ندارد. در حین ثبت سفارش می توانید رشته خود را انتخاب کرده و گرایش خود را نیز نگارش نمایید تا کار ترجمه مقاله به مترجم مرتبط با رشته و گرایش شما ارجاع داده شود.

ویرایش و ترجمه مقاله مهندسی شیمی و پلیمر؛ مبتکران شیمی امیرکبیر

ترجمه مقاله، ویرایش مقاله؛ خدمتی دیگر از موسسه مبتکران شیمی امیرکبیر

موسسه مبتکران شیمی با تشکیل تیمی از افراد با رزومه ی قوی و ماهر در زمینه ی ترجمه مقاله و ویرایش متون علمی  در حوزه های مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی و دیگر حوزه های نزدیک به آن ها اقدام به ترجمه و ویرایش مقالات شما عزیزان میکند.

خدمات ترجمه و ویرایش مقاله به صورت تخصصی در حوزه مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی شیمی و سایر حوزههای نزدیک به آنها با شرایط زیر انجام میپذیرد:

 ۱ -ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی به صورت تخصصی 

۲ -هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی به ازای هر ۲۵۰ کلمه پانصد هزار تومن است. 

۳ -هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی به ازای هر ۵۰۰ کلمه پانصد هزار تومن است.

 ۴ -فایل نهایی به صورت فایل ورد تایپ شده تحویل داده میشود.

 ۵ -تعداد کلمات بر اساس فایل ورد نهایی تعیین میگردد. 

۶ -هزینه رفرنس گذاری جداگانه و بر اساس نوع درخواست مشخص میگردد. 

۷ -از نظر زمان بندی، تحویل فایل در خواستی میتواند به صورت عادی و فوری صورت گیرد.

 ۸ -در مورد درخواستهای فوری هزینه دو برابر مقادیر مذکور در بند ۲و ۳ محاسبه میشود.

 ۹ -نصف هزینه توافق شده در ابتدای کار و مابقی در هنگام تحویل دریافت میگردد.

 ۱۰ -تحلیل نتایج آزمونها و رسم منحنیها جز موارد ترجمه محسوب نمیشود و در صورت درخواست، این کار توسط گروه دیگری صورت گرفته و هزینه آن نیز به صورت جداگانه محاسبه میشود. 

راه ارتباطی جهش ویرایش و ترجمه مقاله ها و متون علمی

شما میتوانید جهت ارتباط با مجموعه مبتکران شیمی برای سفارش ترجمه و یا ویرایش مقاله های خود، از طریق دو روش زیر اقدام کنید:

  1. ایمیل به نشانی Engineerjahesh@gmail.com
  2. پر کردن فیلد های فرم زیر